Youtube & Facebook – den fjerde statsmakt

mars 1, 2011 at 1:34 pm Legg igjen en kommentar

Dette er tittelen på artikkelen som jeg har drevet med å skrive i det siste. Artikkelen handler om massemedias utvikling fra tiden etter 1860-tallet og fram til i dag. I løpet av disse årene har massemedia fått mer og mer makt, og kalles gjerne i dag for «den fjerde statsmakt».

Jeg synes at det har vært ganske spennende å jobbe med denne oppgaven, fordi jeg har fått et innblikk av hvor stort massemedia har blitt siden starten på 1860-tallet. Vi kan se at massemedia har vokst i takt med teknologien. Min «konklusjon» er vel at jo nyere eller jo mer avansert teknologi vi får, jo større vil massemedia bli.

Under kan dere se en printscreen versjon av artikkelen min🙂

(klikk for å forstørre bildet)

– J

Entry filed under: Uncategorized. Tags: .

Har du hørt om.. Turist i Norge

Legg igjen en kommentar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Kalender

mars 2011
M T W T F S S
« Jan   May »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

Most Recent Posts


